Rectorul UB face apel la implicarea studenților noi

Unul dintre pașii pentru participarea noilor studenți la UB este acela de a-i ajuta să găsească informații despre viitoarele lor studii.

Să discutăm despre rectorul UB despre colaborarea dintre studenți și profesori care îi ajută să lucreze într-o manieră mai colaborativă.

Să discutăm despre colaborarea dintre studenți și profesori care îi ajută să lucreze într-o manieră mai colaborativă.

Studenții noi de la Universitatea din Barcelona sunt încântați de experiența culturală, de viața socială și de proiectul studenților. Această temă va fi explorată cu accent pe ideile studenților pentru domeniul lor din universitate.

Universitatea din Birmingham a organizat recent un hackathon pentru a încuraja studenții să participe la viața lor. Unul dintre evenimentele pe care le-au organizat a fost un hackathon al vieții studențești. Scopul a fost de a construi un instrument care să-i ajute atât pe studenți, cât și pe membrii facultății, fără ca ei să fie nevoiți să-l cunoască.

Rectorul Universității din Barcelona, Josep Lluís Sert, a făcut apel la implicarea studenților în timpul discursului său la lansarea „The all-new UB Magazine”, o publicație studențească condusă de Facultatea de Științe Umaniste, Științe Sociale și Limbi străine a universității. , cu care colaborează.

UB este una dintre cele mai bogate universități din lume. Are reputație internațională și facilitățile sale moderne sunt destul de impresionante. Cu toate acestea, când vine vorba de viața studențească și viața socială într-o universitate, lucrurile devin plictisitoare.

Curriculumul vitae al studenților trebuie să fie completat cu informații relevante, care nu sunt foarte practice și personalizate în același timp.

„Aș dori să fac apel la implicarea noilor studenți în Facultatea UB. În prezent, școala are un număr mic de studenți care sunt interesați de domeniu și de studiu. Cu acest timp și angajament, putem crește într-un instituție mai mare bazată pe știință care poate oferi nu numai cercetare, ci și o educație eficientă studenților noștri.”

Există o mulțime de zgomot în jurul noilor scheme de studiu. Așa-zisa „viață studențească” a fost o prioritate de vârf pentru rectorul, care vrea să vadă că studenții sunt membri activi ai societății, cu sau fără studii universitare.

După absolvirea cu succes, rectorul UB a făcut apel la implicarea noilor elevi în viața școlii. Pentru a fi văzută ca o profesionistă, ea a format un consiliu studențesc și le-a cerut să dea sugestii despre ce ar putea face UB pentru a ajuta la îmbunătățirea educației lor.

Rectorul universității, prof. Ekaterina Kolesnikova, a cerut tuturor studenților și cadrelor facultăți să gândească creativ în timp ce își parcurg lucrările de doctorat pentru a fi în fruntea competiției. Ea vrea ca ei să vină cu propuneri pentru noi proiecte care să decidă dacă o studii postuniversitare merită sau nu pentru ei.

Un proiect studentesc este un exemplu tipic pentru Rectorul UB: este o operă de artă pe hârtie, dacă vrei să o descrii, atunci trebuie doar să-ți pui inițialele și numele proiectului și iată-l! Dar de fapt este nevoie de mai mult decât atât.

Rectorul UB, Prof. Martin M. Werner, a subliniat nevoia de mobilitate în zona studențească și a spus că consideră că studenții nu trebuie doar să se bucure, ci și să fie îngrijiți. El consideră că UB este un loc în care studenții pot aduce contribuții pozitive societății și dacă vrem să facem UB un loc atractiv pentru studenți, trebuie să-i implicăm mai mult în viața lor.

Rectorul Universității din Columbia Britanică a publicat o scrisoare deschisă prin care solicită implicarea noilor studenți în campus.

Sunt mulți studenți la UB. Acest lucru necesită o viață de student fericită și o educație continuă. Prin urmare, trebuie să implicăm fiecare student în dezvoltarea universității.

Rectorul ar dori ca studenții săi să fie implicați în dezvoltarea universității lor și, astfel, să facă mai atractivă înscrierea studenților acolo.

Aceasta ar trebui să facă parte din strategia noastră de dezvoltare durabilă, care presupune formarea de noi parteneriate cu instituții de învățământ superior din afara țării – să le permită să utilizeze facilitățile noastre oferite de noi.