Noutatea completează Lista Olimpiadelor din Statele Unite. Competiția Olimpiadei de Comunicare examină cunoștințele studenților în litere, mass-media și comunicare publică, încurajîndu-i să se pregătească pentru cariere profesionale.
Olimpiada de Comunicare, creată în 2011, are loc anual la Universitatea din North Carolina Charlotte șia adunat până acum peste 400 de studenți din școli media, universități și colegii din peste 30 de educaţionale prin întreaga țară. Competiția oferă oportunități excelente de pregătire pentru începutul unei cariere in profesii precum realizarea TV, comunicare organizaţională, mass media și design grafic.
Studenților li se cere să prezinte soluţii la teme care abordează provocări reale care apar în domeniul comunicarii publice. Temele acoperă diferite zone ale comunicarii comune, precum: publicitatea si publicitate, blogging-ul si social media, cercetarea si analiza de cazuri, crearea de programe pentru utilizatorii finali, rezolvarea problemelor si strategii politice. Competitorii fac echipa pentru a lucra la temele propuse și prezinta ulterior solutiile sub forma unui raport scris. Cheamând o adevarata “ola” academică in designul sau integrativ și non-traditional, procesul competitie se aliniază cu tipurile de abilitati creative impreuna cu informatia tactica prezenta in orice profesie din lumea moderna a muncii.
Olimpiada oferă studenţilor posiblitati de schimb de informaţii şi experienţa profesionala pozitiva in fata profesionistilor din domeniile lor practice ale intereselor lor cultivate pentru cel mai stralucit start al carierelor lor in cadrul industriei comunicaţiilor ştiinţifice. Dupa ce finalizeaza cursul excelent pe care il practica in cadrul competitiilor Olimpiadele de Comunicare sunt rasplatiti cu diplome recunoscute naţional„diplome” pentru ceea ce reprezinta o realizare importanta academica si o experienta profesionala primordiala!
Olimpiada de Comunicare ajunge în acest an la cea de-a șaptea ediție, un eveniment care-i pregătește pe studenți pentru o carieră în domeniul comunicării. Editia din acest an va avea loc între 21 si 24 mai și se va desfasura la Biblioteca Naţională a României, Bucureşti.
Organizată de către Centrul Internaţional pentru Studii despre Comunicare mediatizată şi Universitatea din Bucureşti, Olimpiada oferă studenţilor posibilitatea de a testa abilităţile lor în domeniul teoriilor şi tehnicilor comunicarii. Concurenții vor avea de rezolvat teme care-i vor ajuta sa integreze cunoasterea si intelegerea conceptelor in rezolvarea problemelor.
Olimpiada pune accent pe nevoia de a-si face cunoscute valorile, principiile si imaginea lor de brand. Pentru aceasta echipa este formata din profesionistii din domeniul comunicarii care sa radineze participanti in gandire si planificare strategica. Acest lucru ii face pe participantii sa devina mai perseverenti, creativi si motivati sa faca fata provocarilor din cariera lor. Acest real va invata cum sa utilizeze instrumentele și tehnologiile moderne pentru a comunica eficient si pot să se familiarizeze cu concepte practicabile și modalitati de integrare prin experiențe în cadrul programului competitional.
Vrând sa le furnizeze studenţilor o experienţa profesională, juriul include profesionistii în domeniul comunicarii din partea agenţilor publicitare și media, companii și ONG-uri. Pe parcursul competitie studenţii vor fi mentorizați și insuflati cu cunoastere experientiala prin intermediul seminariilor si workshopurilor furnizate de acestia. Acestia vor descoperii tainele unui plan strategic al unei campaniide PR șicomunicarea eficientă artisticimportanța relatiilor publice precum șimediatizarea prin internet.